بازم بقض و دلتنگی

I LOVE U ?
عاشقانه

اره از دیروز ک دیدمش بقض لعنتی ولم نمیکنه بعد یک سالو  نیم بازم خاطره های لعنتی نمیدونم دردمو بگم یا نگم اصلا میشه فهمیدش شماها درکم میکنید وقتی دیدمش تمام شیش سال خاطره با اون برام زنده شد اتگار تازه نفس شدن خاطره ها انگار میخوان منو با خودشون ببرن تو اون دنیا ,هه,اما من نمیخوام برم نمیتونم برم راهمو خودم دیوار چیدم ک نرم حالا کمکم کنید ک چیکار کنم دارم دق میکنم 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت22:25---20 بهمن 1393
سلام زهرا خانوم امیدوارم با اقا میلاد عزیز طعم خوشبختیو بعد از یه دنیا سختی حس کنید.نمیدونم منو یادتونه یا نه من سعیدم همونی که یه روزی قصه ش تموم شده بود زندگیش به اخر رسیده بود.حتی نمیتونستم فکرشو بکنم عارف گرفتار اعتیاد بشه چون اصلا نشون نمیداد کاش راهی برای نجاتش بود البته میدونم شما الان متاهلین و دگ کاری از دستتون ساخته نیس اما من کم و بیش تموم تلاشمو کرده بودم که شما و عارف.... اما از این خبر نداشتم که عارف...خواستم بگم زندگی اون سعیدی که عشقش تنهاش گذاشته بود و فکر میکرد همه دنیاش مهشاده،دوباره به حالت عادی برگشته.اما نه با مهشاد، با عشقی که هزاران برابر مهربون تر و عاشق تر و زیبا تر از اونه،خدایاشکرت.زهرا خانوم شاید خیلی سخته باور این حقیقت ها،اینکه ما ها یه روزی کسیو از دست دادیم که دوسش داشتیم اما یکم که میگذره بزرگتر که میشیم میفهمیم عشق یه طرفه فقط یه حماقت خطرناکه.خدا عشقی بهم داده که اونقدر خودش و خونوادش خوبن و باهام هم فرهنگن که نمیدونم چجوری بپرستمش،حتی مامانش اونقدر منو دوس داره و هوامو داره که گاهی وقتا عشقم حسودیش میشه مهشاد برا همیشه از زندگی من خط خورد با اینکه پشیمون شده بود و خواست برگرده اما دگ جایی تو قلب من براش نبود جز تنفر شاید این اخرین پیامم باشه اما خواستم بگم غافلگیر شدم وقتی این مطلبو خوندم امیدوارم در کنار میلاد عزیز خوشبخت شین و موفق.زندگی همینه،خدا یه چیزیو که گرفت یه چیز بهترو کنار میزاره.خدا نگهدارتون میدونم خیلی وقته نیومدم وب،ببخشید چون اونقدر سرم گرم عشقمه و سرکار میرم نمیتونم زیاد بیام نت
پاسخ:vaiiiiiiiiiiii,,saeid khili khoshhal shodammmmmm khili ama moraghebe ghalbet bash k nashkane baz man k raziam az zendgim alan hichvaghtam tasavor nemikardam k enghad milado dost dashte bashamooo khoshbakhtam kn saeid ,,,man b dadash amin to line ertebat daram saeid man m3 khaharet baz ashegh dar binahaiat nasho ie pele az eshghet alaghat kamtar bashe
پاسخ:saeid hamishe fk mk k bekhatere karam khoda tanbiham mk ,,,ama khoda ie feresh b tamam mana behem dade khili dosesh daram avaielesh intooori nabodam dosesh nadashtam ama alan ieroooz nabinamesh mimiram
پاسخ:bazam bia montazeram


amin
ساعت12:18---3 بهمن 1393
ببخشید ( آقا میلاد )
ناراحتم واسه روزهای سختی که بد گذشت
خوشحالم واسه این روزهای خوب که پیش رو داری
تا یه جای خبر ازش داشتم ولی دیگه نمیدونم چی شد

خواب بودم ابجی
پاسخ:تو چیکار میکنی ازدواج نکردی داداش
پاسخ:برادرزاده خوشتلت چطوره
پاسخ:دیگه وبلاگ نداره سعید .اخه وبلاگش ی جور دیگه شده تا اون موقع ک با اون بودم سعید ب اون ز میزد یکی دوبار ولی دیگه خبر ندارم دلم خیلی واسه اون روزا تنگ شده
پاسخ:ی قرار تو چت روم بزاریم باش ساعت و روزشو ت بگو من میام باش
پاسخ:فعلا بای ی ساعت ب یساعت میام سر ساعت 2/3/4.....میام


amin
ساعت21:32---2 بهمن 1393
سلام ابجی از یه طرف ناراحتم از یه طرف خوشحال

تنها ارزوم اینه
امیدوارم تو زندگیتون موفق باشید
انشالله با اقا امید خوشبخت بشین
پاسخ:میلاد اسمش امین
پاسخ:چرا ناراحت چرا خوشحال داداش امین
پاسخ:خبر از داداش سعید نداری
پاسخ:تا 2 شب اپ بودم نیومدی کلی حرف دارم باهات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 18 آبان 1394 ساعت 9:52 توسط .....